Det var år 2009, del 5. Slutet.

 


Oktober
Underbara månad. Var länge sen jag var så glad som jag var då. Lycklig! Inflyttningsfest hos Ass och hennes mamma. Inflyttningsfest hos Betti. Mycket jobb på JC! Känns som att jag bara kommer ihåg de två sista veckorna den månaden, kan nästan säga klockslag och det är olikt mig! Vet ju knappt när Kalle börjar på julafton. Jag har mycket ord som beskriver den här månaden.

Till att börja med:

Man kan bli kär igen
Hjärtat kan brinna igen
Molnen blir rosa
Du svävar
Det pirrar
Saknar efter en minut
Du vill bara kramas
En kram betyder mer än 1000 ord
Du vill pussas
Pussen säger mer än allt
Prata och lära känna
Vill höra av dig
Stor sked och lill sked
Nya minnen
Nya erfarenheter
Ny lycka
Nytt LIV!

Film, mys, mat, häng, pussar, kramar, varje dag, varje natt.

(Ödets ironi slår in, precis när jag ska börja skriva om varför denna månad var såå pass underbar sätter Spotify på I LIKE THAT - sjukt)

Inflyttningsfesten - den 17 oktober 09 - Topp ett av årets alla dagar! Inflyttningsfesten Hos Astrid och hennes mamma. Sjukt trevligt, Vuxenhäng med lots and lots of vin denna kväll. Tror att astrid var lite rund under fötterna redan när jag kom. Hade jobbat hela dagen så kom lite senare än andra. Siggan och titti var också där, vi skulle ut, jag var ledig och titti var ledig. Peppen var total och underbart bra! Efter mycket vin och lite till vin, prat med alla släktingar och vänner ska vi ta oss in mot platå, tog en minut att gå dit. Utanför träffade vi Linus och hans grabbgäng. Kul men vi ville bara in och dansa, träffa banken som alltid är på platå - garanterat. Träffade Salsan som varit borta på en långresa. Vi dansade, shooade och shimmade. Mycket roligt folk ute. Efterfesten styrdes upp av okänd! Bästa efterfesten på länge och jag vet att många kan intyga om det! Piggelin tog slut till slut men sjukt gott var det. :) Sov gott gjorde vi. Månades bästa skål kom dagen efter i vinglas med Colazero. SKÅL!

Som sagt resten av månaden minns jag bara en sak och en person!

Jag var så sjukt jävla lycklig!













November
Började lika bra som oktober slutade. Avskedsfest på Platå för Emma som drar till Sälen. personalfest Platå som jag bara kunde stanna till 23 för att jag jobbade 08 dagen efter, men fick höra Stereo love innan jag gick. Fast jag gick inte hem själv, jag hade sällskap så det kändes inte ens. Expomöte GBG. Jobbade min första dag i mjölby. Sigrids inflyttningsfest. Min första ledig helg sen Kreta. Jag hade det underbart.... Jag började bli blond igen!



Sen kom smällen. Min lediga helg blev helt förstörd. Jag kanske inte förstod då, för jag blev ledsen, men jag förstår nu.

 







Tur att Mogga gick innan spelet började på riktigt!



December
Nu är det snart slut. Jag fortsatte leva mitt liv som innan. Jag har så mycket för mig hela tiden. Onsdags-freakout på platens blev till en vana. Dålig vana vill jag inte kalla det, de har varit mycket lärorika. Som att drick aldrig fish innan du ska sätta dig i en bil till arlanda. Sivan föddes och BI fick sig en vän. Julmys med jobbet, sjukt kul. Ska sluta sitta bredvid Gustav på julklappsspelet - Det går inte. Stressen är total. Jobb jobb jobb - JC och Platå. Träffade min barndomskompis LISA som jag inte träffat på 13 år! Julafton med underbaraste familjen den riktiga - Juldagen med min andra familj och annandagen med min tredje familj... mycket jobb, mycket jul. Just fan det är nyårsafton imorgon!!!



Jag och Lisa -95






















SLUUUUUUUT

Kommentarer
Postat av: Titti

Glöm inte viktigaste händelsen i december, min födelsedag :P

2009-12-30 @ 19:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0