DJ, blow my speakers up!



Jag vill bli peppad!



Hoppas jag och astrid hittar peppen tillsammans. jag vet att det alltid är FREAK som gäller när vi jobber, men ingen utav oss verkar vara så mycket pepp. Jag är fortfarande grymt trött och vill bara ligga ensam i soffan! Men men dags att byta om till jobbkläderna och sminka till sig lite för ikväll ska det smälla!



Nu har jag, Lina och Jens tittat på film, ätit pizza och druckit cola - det vi är bäst på! Älskar soffhäng med dom, grymt avslappnat! Det absolut bästa jag kunde ha gjort! Idag var det Jens tur att somna i soffan, stakars, han kommer inte kunna sova inatt! jag och lina började titta på "Kalle och chokladfabriken" mycket bra film. Nu ska Linafina göra mig fin.



Alaa, jag hoppas på att du har PEPPEN!



Ha en bra natt.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0