EfterMYS!



Gårdagen var bra, den var superbra!


Gick till jobbet med tunnga steg. Sjukt trött och ville bara ligga kvar i soffan. Kom till platå och var en istapp men dirket ut och dela fribiljetter, svårt. Det var folktomt på stan och alla som var ute sprang dit dom skulle. Jag och Ass höll på att dö av köldskador. Till slut fick vi gå in och värma oss.

Kvällen var bra och konstig. klockan gick så fort. När jag trodde glockan var tolv var klockan två, SKÖNT! Inte så många kända ansikten men kvällen gick iaf. Jag och Ass tatuerade oss, snyggt! haha.



Tur att den gick att ta bort!


Efterfesten var hos Mogga, men jag skulle nog kalla det eftermys. Vi satt och sjöng snackade och hängde i hans stora säng. Sjukt trevligt och mysigt men kom hem för sent. Jag sov till tre idag och hade inte vaknat av att halva Linköping hade ringt mig. Men skönt.




En bild säger mer än 1000 ord.


Nu har jag varit på stan för en fika med tjejerna. Totat död i kroppen, tre nätter i rad den här veckan. Jag brukar jobba tre pass på en månad. Men det har varit sjukt kul och Platå är mitt andar hem, me LIKE!



Nu Julbord på Platå, ses där.


Kommentarer
Postat av: sara

What a star :) natti sööt

2009-12-21 @ 22:36:12
URL: http://barasaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0