Even if it’s going wrong!




En låt som jag inte hört på sjukt länge är Going Wrong med Armin van Buuren. Minnen.



And I can’t see today
and I can’t see tomorrow
your burning out my head
and in my brain it’s going wrong
and I will live today
and I will live tomorrow

no matter what is said or done
even if it’s going wrong
even if it’s going wrong
even if it’s going wrong
your burning out my head



 
VIKTIGT!
Johan min bästa killhomie visade mig en underbar bok som heter "Kärlek, hur fan gör man?". Han hade fått den av sin mamma, sötaste mamman ever! När jag ass carroj och carrof var i götet köpte vi den boken och carroj hade högläsning i bilen hela vägen hem. Boken handlar om tvåsamhet och att det finns tusen olika sätt att se på tvåsamhet. Mycket intressant och lätt läsning. Sorry grabbar men jag tror boken är gjord för er ;). Det finns en del saker som stod i boken jag aldrig kommer att glömma för jag tyckte att den var så sjukt jävla bra skrivet, som:


"Släng aldrig bort en flört, för den flörten kan vara kärlek för livet"


Ajajaj, hur många gånger har man inte gjort det. Slängt bort någon för att det finns något man stör sig på. Så jag har lärt mig och jag käpar med det. Jobba utanför den här ramen som man byggt upp under livet, göra oväntade saker själv. Som jag har för första gången gett någon en andra chans, STORT! Även fast det kanske tog emot så gjorde jag det. För man ska aldrig slänga bort något litet som kan bli något så stort som kärlek!

Tänk på det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0