Frdagsmys på stan!



Var mycket seg i starten idag!







Men var tvungen att fixa i lägenheten, har inte hunnit ta tag i allt efter jag var sjuk. Eftersom min morfar och mormor kommer efter helgen för att fira jul med oss. Ser så mycket fram emot julafton med familjen, med Carl och mina systrar. Från och med i år är det stora ändringar som gäller. I år är vi alla, som förr, FAMILJEN!


Mamma & Pappa
Lena och Henrik
Karin, Erik & Carl
Morfar & Mormor
Lilla jag













Nästa år kanske det blir thailand, eller något annat varmt varmt ställe! Om jag skulle vara hemma på julen skulle jag vara själv. För I år är det vår familj som gäller och nästa år killaras familjer som gäller. Så när det kommer en söt liten kotte som alal vill vara med så vår man köra varannat år!

Ensam på julafton i år, för första gången på fem år, undrar hur det kommer att kännas. Fast nu känns det ganka lungt. Har aldrig sett fram emot en jul på det här sättet på flera år. jag brukar alltid vara sjuk eller helt sönderjobbad när julen kommer så lusten finns inte. MEN i år är det andra bullar. Jag ser fram emot att klä granen dagen innan julafton, sitta uppe och vänta på julskinkan och sätta godisar på pepparkakshuset med systrarna. Julaftonsmorgonen med Love Actually , jullunchen, kalle anka, julklappar och massa mys med min älskade Carl.

Bättre kan det då inte bli!


Idag har jag haft en mysdag, tycker jag är värd det efter ha blivit överkörd natten innan. Varit på stan med Astrid och Johan. Då gick jag mest vid sidan om. Får panik av att tänka på julklappar. Vad FAN ska jag köpa till min familj? De är omöjliga. jag vet dock vad vissa kompisar ska få, weeii vad jag är bra! Efter att hålla på att frysa till is tog vi en kaffe och bara pratade om allt. Astrid är bra på sina avslöjanden men va fan jag står för dom!




"Vad är klockan?"

Jävligt dyr!
eller
Jävligt snygg!


Hahaha måste sagt det till alla jag känner nu och vem var det som började med det?! hmmm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0