FredagsMYS!






Fredagsmys med Jens och Lina, Bless! Kommer hem från jobbet, då har Lina gjort allt från igår - diskat, städat undan och ställt tillbaka alla möbler. Skönt, för jag trodde att kvällen skulle bestå av allt det nämligen. Istället kunde jag slänga mig i soffan efter dödens timmar på JC. Ikano är inte roligt en fredagskväll. På bordet stod det Tacos för hela slanten så det var bara att hugga in. MM så gott. Tittade på Idol, hejade inte på någon speciell men kul att se finalen iaf.



Efter det blev jag rastlös och kände för en promenix ner till stan och bara titta på folk. Den tanken försvann när vi stod utanför Platå, orkade inte hetsen där kan jag lova. Så Jens gick till en kompis och vi gick en sväng. slutade i kyrkan, en otroligt fin fredags syssla kan jag säga. Varm och mysigt. Tände lite ljus för dom vi tänker på! FARFAR! Sen skickade vi även iväg en tanke till Daniel som vi inte känner men många som står oss nära gör! Sen till Ass och pratade lite. Nu är jag hemma i soffan, sjukt trött. Jobbig dag imorgon. JC 10-18 och sen direkt till Platå för att jobba där till 4 och vänta sen jobbar jag på JC igen på söndagen 10-18 igen. Jag är så sjukt pepp på jobb när någon frågar om man vill jobba men när dagen kommer kan jag erkänna att jag inte känner för det så mycket.



Dags att säga god natt!


GRATTIS på födelsedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0