God Jul mina vänner!





Kanske inte världens bästa bild! Men den visar det absolut viktigaste, hur fin vår gran är och alla julklappar! Om jag ska vara ärlig är de flesta till Carl, det kommer paket från hela Sverig hit och nu är alla där. Det största är till Carl och det näst största är till Karin. Jag gillar små paket! Karin har gjort de finaste paketen och alla mina ser liak ut haha.



Min lilla tomte :P

Nu ska carl nanna godis, han skippar Kalle i år. Han har busat så mycket så om han ska orka att öppna alla paketen måste han sova lite.



 

I juletider tänker man på alla nära och kära. Det är vissa personer jag saknar och vissa jag trodde att jag skulle sakna men det känns inte så mycket!

Jag tänker iaf mycket idag och måste avsluta med:


I CROSS MY HEART!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0