I Like That...



Jag kan inte få NOG!

I like your dirty mind
mine’s on it all the time

oh let me shake it shake it
oh boy oh Roy oh Polaroid it shake it
I’m a graffiti girl
I wanna spray it spray it
I like to throw the paint
you wanna throw the paint?
I like that!


(Måste vara för kanske två år sen nu, oj vad tiden går fort)

Underbara kväll/natt på Platå igår. Blev överkörda redan vid 22 men det var det som fick natten att gå. Så sjukt mycket folk, fick nästan lite juldagen känsla över det hela. Märks att alla studenter har fått jullov och säkert ska åka från stan. Kändes som att alla var där. Lite tråkigt med studenter bara, få kända ansikten under kvällen men de uppskattas. Försökte peppa dit astrid och lite folk men det gick inte så bra. kanske dåligt att börja peppa efter ett på natten. Kendo var grym igår, jag och nina hade ett leende på läpparna hela kvällen.


(Danne fråga om jag ville spala lite ;) )

Bästa av allt är att man vaknar upp till en blå himmel och snö snö snö! Underbara lediga fredag! Eller ledig och ledig, jag jobbar inatt igen på Platå, Weeeei vad kul. Nu har jag fått i mig lite frukost och nu fixa lite i lägenheten. Får besök nästa vecka så om jag ska hinna göra fint här så är det idag!


Sen ut i solen och ta lite kort kanske?



LOVE





Du kan va grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0