I like your dirty mind!





mine’s on it all the time
oh let me shake it shake it
oh boy oh roy the shake it...




Hade den jobbigaste drömmen nyss, tur att min syster ringer och väcker mig!

Så för att släppa den ska jag till min syster som är sjuk, för att ta hand om mitt hjärta Carl. Det blir en promenix runt ån, en sväng på stan och en kaffe kanske. Då måste ju karin ha fått sova ett tag! ska planera klart alla mina julklappar så jag kan börja köpa dom. men jag har den svåraste familjen att köpa till (allt duger inte åt dom). Nu måste jag ladda min iPod också.

Have a nice day!


(När ska mina grannar bli klara med deras lägenhet??!! Börjar trötta på allt borrande nu.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0