I väntans tider!



Nu sitter jag på Sisters, väntar på att Linafina ska sluta och att världens bästa Jens ska hämta oss!



 


Så sjukt jävla trött är jag, men så värt det. Att jobba på Platå är sjukt kul, jag har fått en nytändning! Alla är helt underbara, vi har världens bästa djs och vi är en så sjukt stor och bra familj. Alla är kompisar med alla, skratt och lek under arbetspassen gör att det går så bra. Man kommer inte ens ihåg när att det var 100 18åringar som betedde sig som rövare igår för jag kommer bara ihåg den bra musiken och den bra personalen. Missade även att berätta att Jackie från PH och två killar från mammas pojkar "vad han nu heter" & "vad han nu heter" var på Platå igår. Alla 18åringar bara skrek, ville ge en kram och skaka hand. JAG DÖR! Hon har knullat i tv och de andra två har visat att de pojkar inga MÄN! När du klarar dig utan mamma vid din sida och alla beslut du tar,
kom tillbaka då.


BUT


Hade Cimon kommit då hade jag svimmat! Jag hade nog inte blivit galen, jag hade nog bara blivit röd om kinderna. Jag hade dreglat efter hans klädstil och sen släppt det. Kom på en sak igår, tänk om han hade varit lika snygg i ansiktet som på kroppen - då hade jag skrikit efter honom lika mycket som alla 18åringar haha.






Jag tror jag kommer dö nu om jag inte får i mig mat snart!


PUSS



Kommentarer
Postat av: Alaa

Hello!

Håller med dig om Jackie...

Dock måste jag säga att Cimon ser ut som en "pojke"... sådär 18 år gammal. Så inte mycket man där heller :D



Tack för igår btw... önskar att jag kunde gått hem lika tidigt som ni gjorde, jag halvsov mellan 1 och 3. Tur att Kim & Kenneth var där så jag slapp spela ;)

2009-12-21 @ 13:41:51
URL: http://www.alaa-music.com
Postat av: anna

Jag vet att han e en pojke, 19 och inte 18.. Titta men inte röra ;) haha hoppas de äldre killarna kan böja tänka lite mer mode :P haha



ja tack för igår, hörde att det blev lite folk iaf..

2009-12-21 @ 17:57:17
URL: http://annnnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0