Jag älskar dig!





När varje dag känns likadan
och när det skymmer över stan
och när du drömmer
Kom ihåg mig då

När du har varit i alla vrår
och du har testat allt som går och
när du tröttnat
Kom ihåg mig då


TACK ASS! Astrid är på LW ikväll och jag skrev ett mess till henne att jag ville att hon skulle ringa när han sjöng "Kom ihåg mig". Det gjorde hon BLESS! Om jag ska vara ärlig så är jag inte stort fan men den låten har jag så mycket minnen till, minnen som alltid kommer att finnas kvar. Därför älskar jag den låten!


Jag kan lika gärna TACKa EMMA som var på Hultsfred i sommras, då ringde hon mig när det var Kings of Leon med Use Somebody! Det var bara Johan som var med mig då men jag skuttade omkring och fick tårar i ögonen. Lovely! Det kommer jag aldrig glömma och den låten står så mycket för den här sommaren!

Jag älskar minnen!

Someone like you
And all you know
And how you speak
Countless lovers undercover of the street

You know that I could use somebody
You know that I could use somebody
Someone like you


Vem tänker du på nu?
Vem FAn tror du!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0