Jag är motsatsen till dig!








Efter ett lågnt bad, bra musik, tända ljus känns allt mycket skönt. kände mig grymt ensam nyss men vad jag klarar mig bra. Badet gjorde susen och nu sitter jag här och väntar på att håret ska torka.

Imorgon är det ledighet som gäller för min del. På morgonen en promenix runt ån med min (hoppas jag). Sen hem och fixa för julmyset vi ska ha hemma hos mig med jobbet. Tur att jag har två soffor, tack jossan. På kvällen blir det ännu en Platensonsdag men denna gång kommer jag vara utanför lokalen när lampan tänds, det verkligen värsta jag vet men guud vad mycket man ser när lampan är tänd haha! Tänk på det.

Nu är jag meeer blond, fy fan för brunt hår haha. Nä på mig iaf, jag såg sjuk ut i det och nu börjar jag känna mig som Anna igen, sjukt att det sitter i hårfärgen.

Med det säger jag, Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0