Jag ska träffa dig syndigt!





Lovely!





i like the Gucci Gucci
i like the dollar bill
i love your pocket rocket
we live to shock it shock it
i like the way you smile
i might just bite your lip
i see you talking talking
your hands are talking talking
i like that
i like that




(snygg reklam)


ÅÅ, nu har platens peppen börjat. tror inte alla ska med, men oj vilket gäng vi kan bli, som det ser ut nu! temat för kvällen var tydligen syndigt, eeeh klarar jag av det? Får se hur det bli, nu städa och fixa eftersom jobbet kommer hit imorgon. Ska även göra mina naglar imorgon och för en gång skull vet jag redan vad jag ska göra.

Måste bara skriva det igen!


i like your dirty mind
mine’s on it all the time




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0