Jag trodde jag skulle dö!



Lördag natt 03.10 började skiten och gav upp ca 12 timmar senare. Något av det värsta jag varit med om, kommer inte ihåg när jag var så dålig senast! Tur att jag fick sluta tidigare på Platå, för hade det börjat där hade jag aldrig kommit hem.

Tur att jag har sånna underbara vänner som jag har! Ringde till CarroF när jag trodde att jag skulle dö, men hon förklarade att jag inte skulle dö. Ringde mamma när jag ville känna mig som fem igen och klaga lite. Sen pratade jag självklart med Lina också, hon är ju en pärla!

Det ringer på dörren, in kommer Lina med en matkasse. Jag som absolut inte ville sätta något i magen! Hon laddade upp med bröd, yoggi, glass och nyponsoppa, frukt, vitaminer, godis och en skvallerblaska. Bless! Fick inte mig något igår, men idag har jag börjat äta det jag känner mig sugen på. Så nyponsoppan är slut och jag som inte ens tycker om nyponsoppa. Frukten börjar sina och en tallrik yoggi har jag fått i mig. Nu ska jag smaka på brödet och se vad jag tycker om det!

Jag vill inte vara hemma från jobbet imorgon, jag får panik här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0