Julbord på Platå!






Ikväll var det julbord på platå, för krogpersonal. Vi var ett litet gäng från Platå som kom + en massa andra. KUL! Vissa lite fullare än andra. Middagen var trevlig, satt och pratade spöken och filmer, inte så bra för mig eftersom jag ska sova själv inatt. Med lite musik kommer jag nog sova gott. Efter middagen drog Alaa igång musiken och Jag, Carroj, Carrof, Ass, Betti och Titti startade ett litet dansgolv. Att dansa på Platå är som att dansa i sitt egna vardagsrum, sjukt kul. De andra trodde säkert att vi var fullast på stället, men jag carroJ och carroF drack bara vatten och cola haha.

Nu ska jag sova och ladda för en arbetdag som börjar 8.00. Inte så kul att försöka ställa om sig eftersom att jag är hur pigg som helst nu och hade kunnat dansa hela natten. Som tur är splade Alaa "låten med mycket minnen - Stereo Love" och "bara ett måste innan jag går hem låten - I like that". BLESS!



Roliga planer för julafton, ME LIKE!


Puss & God natt!



Kommentarer
Postat av: jaaadu

men anna vi kom, vi såg, vi försökte segra... men inte fan var du kvar!?

2009-12-21 @ 03:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0