Platåcrew @ Juldagen!




Fy fan vad vi är bra!



Kul kväll. Kom till platå vid 18.00 för att rodda och fixa det sista. Hade allt ganska klart för oss så vi hade ingen stress. Hjälpte till att servera lite, kul, kända ansikten att servera till. Fick en del bra/roliga och konstiga kommentarer igår under passet. De tre bästa var:

1. "Ni ser ut som det perfekta paret, du bara glittrar ååå ååå han har glitter i håret"

- En tjej som kände att hon ville säga det till mig och daniel, haha, bra komplimang daniel!

2. "Jag är ett paket, vill du öppna mig?"

- Eeeh något av juldagens roligaste raggningsknep!

3. "Åå vilken söt liten klänning och du kör converse till - det gjorde allt!"

- Tack! Kan ju inte jobba i klackar, så vad gör man inte.


Efter en hetsig kväll, med många roliga kort. Gick jag skata hem genom stan för att sova några timmar. Sen stod jag på JC klockan 7 på morgonen, as pigg.
Det var kul men inte alls lika mycket folk som vi trodde att det skulle vara.
De kom dagarna efter kan jag lova.
Har/Är helt slut så nu har jag äntligen tagit tag i detta efterlängtande inlägg!


Enyoj!




















































Det var nice :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Klockreeent! =)

2009-12-28 @ 23:44:36
URL: http://ninaatashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0