JulMYS!








Nu sitter jag i soffan, JC & Sisters har varit hemma hos mig och haft julmys och julklappsspelet. Mycket roligt som vanligt, men jag och gustav suger på spelet, får bara förbannade treor hela tiden. Jag vill ha ett och sex! Men LinaE var så snäll och lämnade en av hennes presenter till mig. Grym hets på Trissen, som det var vist på, GRATTIS Vickan. Carro fick sitt efterlängtade Kamasutra(hur stavas det?) spelet! Min julklapp hamnade hos Vickan, SHIT happens! Avslöjade mig på bloggen igår men det var ingen som fattade att jag köpt det till spelet.

Roligaste av allt var att min kära syster Lena alltid säger vad hon täner och tycker (me like). Så när hon såg vad jag köpt dödade hon min julklapp i ord. när spelet väl var igång och lena fick en ETTA blev hon så stresad att hon valde pappret. Fan jag dog av garv och då menar jag garv. Synd att min andra syster Karin inte kunde komma, fortfarande sjuk.

Så dags at ta tag i all disk då!






Avslutningsord: NO more DRAMA, bäst för alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0