Känslan kommer aldrig försvinna!


Håller med dig Ass! Säger bilden er något om hur jag känner?!





Till alla er som någon gång älskat någon så mycket att det gör ont
Till alla er som någon gång i livet har behövt att titta den personen i ögonen och säga
Det HÄR fungerar INTE
Till alla er som trodde att ni skulle dela livet tillsammans
Till alla er som trodde att ni två var gjorda för varandra
Till alla er som fortfarande tänker på det, oavsett tid
Till alla er som fortfarande inte förstår
Till alla er som fortfarande har frågor och vill ha svar
Till alla er som känner som jag


Det kommer INTE gå över, ni får lära er leva med det!


Jag om någon vet, att även med de känslorna i kroppen så sitter de inte i hjärtat. För mig är det släpp men inte glömt. Hur skulle jag kunna glömma det? Det kan ingen säga till mig att jag ska göra. MEN

Man kan bli kär igen
Hjärtat kan brinna igen
Molnen blir rosa
Du svävar
Det pirrar
Saknar efter en minut
Du vill bara kramas
En kram betyder mer än 1000 ord
Du vill pussas
Pussen säger mer än allt
Prata och lära känna
Vill höra av dig
Stor sked och lill sked
Nya minnen
Nya erfarenheter
Ny lycka
Nytt LIV!


När jag säger något då menar jag det! För har jag lärt mig något av allt det som hänt mig känslomässigt 2009 så är det ärlighet mot den du älskar, är kär i, tycker om eller bara är intresserad av är så VIKTIGT. Att alltid vara dig själv. När jag säger att jag är KÄR då är jag KÄR. När jag säger att jag är LYCKLIG då är jag lycklig.

I Cross My Heart!



Puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Nytt liv - nu kör vi!



Utmanat dig på min blogg Annisen :P

2009-12-30 @ 03:01:16
URL: http://ninaatashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0