Katastrof!







Jag hatar att vara sjuk, jag fungerar inte så som människa. Jag har för mycket energi och är på tok för social för att sitta hemma själv. Igår hoppa jag upp ur sängen, gjorde världens brakfrukost och tog mig till jobbet. Hann knappt gå in på jobbet utan att jag började må piss igen, inte OK! Fick nästan direkt gå från jobbet eftersom skulle jag smitta ner alla där skulle deras jul vara förstörd och vi skulle inte ha någon personal!

Hyrde med mig tre filmer hem igår, Flickan som lekte med elden, L.A. Gigolo och Borta bäst men hemma bra. Såg bara flickan som lekte med elden, sjukt bra och nu vill jag bara se trean. Blev medbjuden igår men när man är hemma och sjuk får man inte gå på bio. Ska ta tag i de andra två filmerna idag tänkte jag.

Nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig så jag får veta om jag kan gå till jobbet eller inte! Tänkte att det är bäst att de tar det beslutet än jag. Försöker även hitta någon som kan jobba åt mig på Platå på torsdag eftersom jag verkligen inte kan. Å nu kom jag på en till jag kan ringa..


Ha det underbart i snön och tänk på mig som måste ligga inne :(


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0