Laddar!




Ny arbetsvecka, idag var jag som sagt på jobbet vid åtta. Kakis är hemma igen så fick åka bil till jobbet, bra där eftersom jag höll på att försova mig till jobbet. Nu är allt gjort som jag hade på min lilla lista idag, dags att ta tag i småsakerna som gör det extra fint. Nu har jag lunch, mumma!

Familjemiddagen igår var supermys, jag älskar att komma hem till mamma och pappa! Äta hur mycket jag vill och bara slappa. 

Blir depp av vädret!

Jag vill ha sommar och sol, men om det går vägen får jag det redan i februari. Åker med puff och kanske två till, hoppas ekonomin vill att jag ska åka! Så nu gott folk, vatten och bröd i två månader, men sjukt värt det eftersom jag får bli bruuuun! 

 

Såhär brun blev jag efter en vecka i Kreta, så hoppas på samma i februari!
ÅÅÅÅ jag vill åka!
NU TACK!



Ha en underbar måndag!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0