Lina nu skrev du något bra!




"Tänk om det visar sig att en dag vaknar man och ångrar något som kunde blivit det bästa i ens liv. Men hur kan man veta när det valet står framför en och att man gör fel i just det ögonblicket. Man ska inte vara rädd heller, för att göra fel, allt leder till något. Efter det; tiden gått. Ticktack!!  Och om det blir något man får ångra sen, speciellt om det inte är sanning. Den dagen vill jag aldrig se. Men om, step up. Det är man skylldig!"


Du skriver på ditt fina konstga lilla sätt men jag älskar det ;)



Kommentarer
Postat av: lina

Jag kanske är lite skruvad, men det är du med, för du förstår alltid mina spiraler :)



Love

2009-12-30 @ 09:21:58
URL: http://viniochdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0