När blev du med barn?



Hahaha!


Har varit med mitt hjärat heela dagen. Först lunch hemma hos mammaKarin och pappaErik, sen en sväng runt ån! Då sov han som en iten gris, men när det var dags att göra stan vaknade han med ett leende på läpparna. astrid fanns till min hjälp idag. Många blickar och roliga kommentarer har jag fått. Kul! Men snälla jag behöver vara tjock i 9 månader om jag skulle kunna ha en liten kotte. Sorry, men han är inte min, han är bara "min". Jag tror jag är världens bästa moster, för Carl får göra allt roligt när han inte är med mamma. Så vi gick och fikade, då åt han kex och drack vatten, mmm så gott!

 



Nu tror jag har alla julklappar klara för mig, skönt! Dags att börja handla alla också. Måste skaffa mig ett tema på mina julklappar i år. Tror det blir svart och lila. hatar tomtar och rött, tror att man kommer se vilka paket som är mina under granen.




Som jag sa till Astrid:

Det finns en anledning till att det inte är vårat bran, för nu sitter vi här och pratar bäbisspråk och ikväll står vi på platens och säger, Mer öl! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0