Onsdag, onsdag, underbara onsdag!



Hahaha..

Planen höll inte hela vägen fram. Lina och jag eller om jag ska säga Sivan och Britt-inger skulle köra platensonsdag varje onsdag fram till jul. Ja Sivan sitter nu på en förfest och klunkar i sig för att våga svänga sina lurviga på platens medan Britt-inger är inlåst i ett skåp. Ett jävla liv på henne där inne, men NEJ det blir inte platens ikväll.

Efter min friskförklaring och ett arbetspass som börjar 08.00 imorgon är det inte mer än rätt att avstå, FAST just ikväll när alla MINA vänner ska dit. Varför ikväll, kunde jag inte varit sjuk förra onsdagen när jag ändå inte kommer ihåg något. Eller ja resan till arlanda kommer jag ju ihåg, hur skulle jag kunna glömma den och när jens kommer..

Tänkte först att inte bjuda på den här, eftersom Lina redan har gjort det så va fan.. På lappen står det Källis(en i familjen), jag vet inte vad jag tänkte med när jag ställde mig där. Klockan är där 06.00, fattar inte hur jag kan vara så glad!




Aja, dags för middag!



Kommentarer
Postat av: carrie.

LINUS!!!!!?????

2009-12-18 @ 15:14:10
URL: http://caroliinesdagbok.blogg.se/
Postat av: anna

Jag vet att det ser ut som att det står linus på lappen, men inte det står KÄLLIS!

2009-12-18 @ 18:01:06
URL: http://annnnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0