otten/platens hmm?!



Lediga onsdag! Underbart! Min "helg" började perfekt, mysfika igår med tjejerna. Idag upp i solen och kylan för en promenix runt ån med Piff. Jag och Piff gick till Waynes för frukost, ass blev också sugen. Såg en som sover i min säng, me dont like! Vidare till systemet och kollade presenter.

Tävling med vem som skruvar ihop en stol snabbast och Piff vann. Hmm tror hon fuskade och tog den stolen som redan var klar. Säkert!


Glad att Ass åt upp alla center som var kvar i skålen, nu är det bara chipsen kvar! Jag tycker  inte ens om chips, men vad gör man inte för dom som gör det. Så snälla astrid ät!


Nu sitter vi och pratar om det blir otten eller platens ikväll! Har ingen aning vad det blir men men NO more drama! Nu e det dags för spagetti och köttissås med lina och ass + Save the last dance!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0