Övertrött??



Jag och Ass hade en mycket givande msn konversation precis hahaha






lilo. säger:

vad gör du nu då

Anna säger:

jag slår in klappar.. tre kvar

sen packa sen mååååste jag sovaaa

jobbar 9-18 imorgon..

lilo. säger:

www.felsms.com

hahahahahahahahahahah

Anna säger:

Till: Mamma

Sms: Jag och Tobbe runkade ner hela källarrummet. Vi skall städa till där efter träningen.

Svar: Hur menar du? Vi förstår inte. Kommer snart puss Ma och Pa

hahahaha

lilo. säger:

HAHAHAHAHAHAHAH

jag vdet

har läst massor!

Anna säger:

haha loool

Till: Kärleken

Sms: Jag är så jäkla irriterad på min man så jag håller på att spy, vilken idiot han är ibland... Önskar du va här ibland

Svar: Vem menar du?

Förklaring: Jag skulle skicka till ett gammalt ex, dum som jag är men så självklart så skickade jag till min man, men jag ljög att jag skulle skickat till min mamma och det gick han på!!!

hahah

lilo. säger:

jag veeeeeeeeeet sjukt kul!!!!!

Anna säger:

alltså jag kan inte slutaaa

lilo. säger:

Till: Pappa

Sms: Tycker du jag ska runka av emil?

Svar: Inget

Förklaring: Min 14 åriga lillasyster skulle skriva till sin kompis men råka skicka till våran pappa. Det var pappa som berättade för mig (storasyster)

Anna säger:

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

lilo. säger:

jag dööör alltså

så sjukt pinsamma sms

Anna säger:

jaa jag dör också hahahahahaha

Till: Övervakaren

Sms: Tja. jag ligger hos simon och är sjukt stenad hehe vad gör du själv?

Svar: Fick inget svar han ringde upp.

Förklaring: Va hos en polare och rökte på skulle skicka till en annan polare men kom till min övervakare hehe så fick 6 månader på kåken.

lilo. säger:

loooool

Till: Min chef

Sms: lklhkbds det där testade jag att skriva med snoppen. Kan inte du testa skriva med tuttarna?

Svar: Vad är det du vill ha sagt?

Förklaring: Sms till min tjej kom till min kvinnliga chef. Helvetes jävla skit vad pinsamt

Anna säger:

hhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jag dööör

lilo. säger:

Till: Pappa

Sms: Kom och ta mig där solen aldrig skiner!

Svar: Var menar du? Norrland? Visst kan vi åka dit om du vill.

Förklaring: Skulle bjuda in min kille till analsex, men råkade skicka smset till pappa istället, som jag inte hade haft kontakt med på över två år. Han ringde sen och jag vågade inte förklara, så jag blev tvungen att åka med på en weekend i Luleå.

Anna säger:

aaaaaaaaaaahahahhahahahhahahaha

asg

lilo. säger:

sjukt vad folk gör bort sig




Jag dog, dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0