Riktig Vännskap Är Kärlek!



Snart är det JULAFTON!



Bless, som vi skulle ha sagt och nu vet jag att jag ger min familj ett gott skratt. Kanske I like också, kul har de åt det så jag bjuder på´t.


Jag måste ha fått det finaste messet idag, tror inte någon har skrivit något såå fint till mig i heeela mitt liva. Underbart att veta att en människa tänker så om en, Lovely. Något nytt ord för min familj att skratta åt :P



"Jag finns alltid i ditt hjärta! Du har gjort stor skillnad i mitt liv. Bara brakat in och ställt till med kärlek. Utan tvekan det bästa som har hänt på hela 2009 är du, min vän. Nu har vi resten av livet kvar, jag kan aldrig bli fattig så länge du är halva mig. Du är gjord av glädje, kärlek, trygghet, säkerthet, stolthet, energi, ärlighet och är oemotståndlig baby! Piff älskar sin Puff."


Med de orden ska jag nu gå och lägga mig, hoppas jag hinner somna innan tolv!








Puss & God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0