Underbara JUL!



Kan nog säga att julen aldrig varit så underbar som den är nu. Allt är lugnt ingen stress, konstigt för att vara min familj. Ni som känner mig vet ju hur stressad själ jag har, då kan ni tänka er ett helt gäng som är lika i samma rum = Familjen Holmlund/Svahn & Egir! Lovely.


Bättre bild på granen.


Jag älskar min familj och alla fina julklappar jag fick! Mamma och Pappa slog huvudet på spiken och följde hela min önskelist, det var något nytt. Helt klart bästa julklappen den här julen. Jag fick min efterlängtade digitalkamera av mina föräldrar! Så nu gott folk ska allt dokumenteras ;) Bless.




Min blev ju självklart den champagnerosa, syns inte så bra på bilden men sjukt snygg! 

Julklappen som hamnar på andraplats är ju Erik Egirs. Alltid lika nyfiken på vad han hittar på och jag älskar alltid det jag får från honom. I år fick jag den coolaste presenten man kan få. Tur att han är lika, om inte mer, musik intresserad som jag. Jag fick "The Annual 2010" kanske inte säger så mycket men då kan jag förklara för er att det är den coolaste skivan man kan ha. Ett måste hemma som ett original. Det är 3 skivor, cd 1 är årets clubhits med de bästa mixarna, cd 2 lite mer clubhouse och cd 3 lite oldschool i modern lite hårdare tappning. Sniiiiiiggt ;).





Jag kommer garanterat ha en förfest i det närmaste, endast för er som diggar den musiken som jag gör. För den här skivan ska hyllas!

Nummer tre helt klart presenten från Henke. Och tack Astrid för att du stoppade mig när jag var köpsugen till mig själv! För den här presenten har jag verkligen velat ha, men trodde inte att jag skulle få! Peace!



Nu har vi ätit våran nattmacka eller rättare sagt kvällsmacka! Systrarna hänger i soffan, söt Carl sover och jag insåg precis att jag missat Svensson Svensson! FAN. Imorgon ska vi till Lena och Henke på lunch och efter det ska jag hem och lyssna på nya skivan och ladda!

Jag och Lina var på tv tidigare idag, Me like!


Sis i soffan!


Jag och Lina på TV!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0