Utmaningen!



Typiskt alla oss att utmana varandra! Men då var det dags igen och det var NINA som utmanade mig!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Allt

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, det där med att sluta röka fungerar inte..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, min syster och Erik fick Carl 090302



Dog någon som stod dig nära?
Inte nära mig, kände honom inte, men jag fick se en del av sogarbetet på de som stod nära!



Vilka länder besökte du? 
Findland, Grekland



Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Saknat Adam, Luleå
Skulle vilja skriva närhet men det fungerar för bra att vara ensam för att skriva det.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
19 feb - min födelsedag
(en mörk svart period!)
Juni juli augusti
2 sep - kreta
17 okt - årets efterfest
1 nov - flytten
8 nov - bästa söndagen!
22 nov - ingen förklaring




Gaaaah jag har brunt hår haha och vi är så sjukt jävla fula haha!


Vad var din största framgång 2009?
Att klara av att leva ensam
Tycka om mig själv som den jag är och stå för det!

Största misstaget?
Det gjorde jag redan 2008

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är nog den människan som har det sämsta imunförsvaret!

Bästa köpet?
Mina digitalkamror

Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv!

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Alla mina vänner, Johan!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Use somebody, Im yours, Rap das armas, Knock you down, Stereolove, Day n nite, Snuff, Swahilisong, Fly,
Cold desert, Till och med en kung, Jag kan inte skilja på, Mad, Wonderwall, Been a long time, I LIKE THAT

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Aldrig varit såhär ledsen i hela mitt liv, det kan absolut bara bli bättre så jag ser fram emot 2010.

Vad önskar du att du gjort mer?
Inget, jag har gjort allt jag känt för och det som gick fel har jag lärt mig av. Tror jag har växt som person det här året och blivit Anna - bara anna!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Släppa mitt hjärta i någon annans händer - kommer aldrig hända igen!

Hur tillbringar du julen?
Mamma&Pappa
Karin,Erik&Carl
Lena&Henrik
Mormor&Morfar

Blev du kär i år?
Ja, i finköttad-pose-man ;)

Favoritprogram på TV?
PH - tyvärr är det sant och jag bara sitter och väntar på 4 jan.



Bästa boken du läste i år?
Stig Larsson - alla

Största musikaliska upptäckten?
Kings of leon (rodnar)

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Digi

Något du önskade dig men inte fick?

Nop

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jobbade, Middag med familjen, Hockey och sen PLATÅÅÅ

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja självklart.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Anna - bara anna

Vad fick dig att må bra?
Mina Vänner, Min familj

Vilken kändis var du mest sugen på?

Ehh ingen..

Vem saknade du?
Honom - fast bara ibland.


De bästa nya människorna du träffade?
Valp, Banken grabbarna, Linus - Helt jävla underbara!









Lycklig!



Det här gjorde jag i väntans tider på att vårdcentralen skulle ringa upp mig. Så till apoteket och köpa lite grejer och sen till jobbet! KUL

Jag utmanar: Angi, Siggan, CarroJ, Lina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0