Vad är klockan?




Jävligt snygg!

E så sjukt nöjd över min nya klocka, systrarna försöker gör allt för att jag ska ge bort den till dom. GLÖM DET!

Idag har jag varit hos kakis efter jobbet, hon var sjuk. Så Världens bästa moster tog väl hand om systersonen Carl! han e en guldklimp i mörkret! Finast! Vi gick ut på stan, hittade julklapp till pappaErik och Henkis. Gick och kollade julklappar jag ville ha, så nu vet Carl allt jag önskar mig. Gick och hälsade på Astrid, hon följde med och hanlade middag. Sen träffade vi Johan (bless) och lite av grabbarna. Planerade in onsdagfest imorgon, så ses på platens.



Jag & Kotten kör soffmys

Carl skulle gå och lägga sig efter systrarna hade ätit, men vi var tvugna att mysa lite i soffan innan. Det roliga är att han verkligen känner av att det är dags att sova, så han gossar ina sig. Mitt mål idag är att Carl ska lära sig att klappa på kinden i stället för att nypa tag i den. Det gick bra och här på bilden ser ni att jag lyckats!


Jag ska ju vara vaken hela natten iaf så för mig gör det inget som det blir platens. Piff och puff, lina och jag ska till Arlanda för att hämta världens bästa Jens! han kommer hem från Bali och vi ville självklart hämta honom. shit vi har 1 månads snacka att ta igen, om jag inte somnar på vägen hem. Men jag tror vi har ganska mycket att prata om känndes så igår när vi pratade på msn för sörsta gången sen han åkte!




Jag & Jens - BLESS!

Nä nu dags att bli lite blondare, thats me!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0