Var hörde ni den Först?!

 

May the best of your todays, be the worst of your tomorrows, but we aint even thinking that far, you naw mean?



Inte vet jag, jag älskar den och känner att jag måste ge den vidare nu. Nu är jag redo att höra andra prata om den, en liten hemlighet från mig till er. Vet att Dj Alaa kommer dissa den, inte riktigt hans sitl men snälla lyssna på den :P. Dj Kendo och Dimazo vet jag inte vad de kommer att tycka, tror att de kommer tycka att den är skön, eller hoppas på det. jag vet att det inte är en låt man spelar på nattklubbar men sjukt skön att lyssna på när man bara vill höra något sjukt bra. Juicy J vad tycker du?!


Ge den en chans ;)




Fear not when, fear not why,
fear not much while were alive,
life is for living not living up tight,
see ya somewhere up in the sky,
fear not die, i’ll be alive for a million years, bye bye,
so not for legends, I’m forever young
my name shall survive
through the darkest blocks, over kitchen stoves,
over Pyrex pots, my name shall be passed down to generations while debating up in barber shops,
young slung, hung here,
shorty, the n-gga from here
with a little ambition just what we can become here,
and as the father passed his story down to his sons ears,
younger kid, younger every year, yeah
so if you love me baby this is how you let me know.
don’t ever let me go, thats how you let me know, baby



NICE!




Kommentarer
Postat av: Nina

Tummen upp! :)

2009-12-28 @ 00:45:59
URL: http://ninaatashi.blogg.se/
Postat av: Juicy J

jag tyckte den var bra! helt okej att spela på radion, dock är den lite för lik orginalet. Om det hade varit en annan rytm i så hade vi kunnat spela den. Lite mer upptempo.

Men jag tyckte den var bra!:)

2009-12-29 @ 11:17:01
URL: http://jooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0