Worn me Down!




Hahahaha!


Worn me down like a road
I did everything you told
Worn me down to my knees
I did everything to please
But you can't stop thinking about her ME
No, you can't stop thinking about her ME


Ibland kan ett hjärta vara förvirrat och jag tycker illa om alla människor som skapar förvirrande hjärtan. Det är inte ok att ge en människa man bryr sig om och i vissa fall älskar ett förvirrat hjärta! Det är att bara skada den personen, IDIOTI! VARFÖR?!



Kom precis hem från nagelEmma, nu e jag fin igen. Partynaglarna gjorda i samma sekund som jag sa till mig själv att jag inte ska dricka för ens på nyår! Gårdagen var en av de bästa jag haft! Sjukt kul. Jag har fått mig en fin fin kommentar som jag faktisk bara skrattar bort, för känner man mig skulle man aldrig säga så! Det roliga med allt är att en person ljög mig rakt upp och ner igår, PINSAMT! fast för mig ganska kul om jag ska vara ärlig. Skrattat mest. Jag lyckades inte med att köra pepp till 06.00 inatt. Men en onykter och glad Anna stod och väntade förväntansfullt på Jens. Tror jag gav honom ett gott skratt inatt. TACK för presenten Jens, den ska jag vårda ömt! 




I may not have the softest touch
I may not say the words as such
And though I may not look like much
I'm yours
And though my edges may be rough
And never feel I'm quite enough
It may not seem like very much
But I'm yours


 


Så nu sova, städa och sen dags för julmys. Mammisen kommer hit nu för jag ska lära mig baka, sjukt gott! Börjar bli ganska bra om jag får säga det själv!



i like that-
i like the Gucci Gucci
i like the dollar bill
i love your pocket rocket
we live to shock it shock it
i like the way you smile
i might just bite your lip
i see you talking talking
your hands are talking talking
i like that
i like that
i like that-
i like your dirty mind
mine’s on it all the time
oh let me shake it shake it
oh boy oh roy the shake it





Im to OLD to tell a LIE!







Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Fan det var helt galet i onsdags. Körde Hakepifylla och bokstavligen ramlade hem ;) Fika snart? Puss



-Angi

2009-12-11 @ 10:57:31
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0