Beroende!

Mål nr 1: Nu är klockan snart tio på den tredje dagen utan Coca Cola, godis och andra onödigheter. Godiset och det där andra klarar jag mig bra utan och känner inte det minsta sug, men snälla visste inte att jag var så beroende. Jag har huvudvärk, är trött, grinig som ett bi. Inte roligt att umgås med mig nu, men det här är ett måste för mig! 2009 var året då jag skulle göra förändringar och om man frågar mig är jag ganska nöjd med en hel del. Om jag klarar av alla mina mål har jag en fin belöning som kommer i slutet av året och då vet jag att jag har lyckats!



Mål nr 2: Ja har inte börjat där än, men det är nära nu. Jag går som på nålar varje dag. Ett samtal och sen aldrig mer, men jag gör det för en bra sak. Att sluta röka tror jag inte kommer vara lika jobbigt som att sluta med colan. Det återstår att se. Jag har lovat min familj, mina systar och mina vänner att den dagen då Carl kommer till världen ska jag sluta röka!



Mål nr 3: Är att börja träna regelbundet och ha bra matvanor. Jag har köpt en träningsalmenacka, där jag skriver in vecka för vecka hur jag ska träna. Kan ju inte påstå att februari har varit en kanon månad, men det är för jag har haft så sjukt mycket på jobbet att ta itu med. Ser mars som ett sätt att börja på nytt och kan inte snön bara töa bort! Jag mäter mig varje månad oxå för att senare, förhoppningsvis mot sommaren se något av ett resultat.



Dags att fixa sig och dra mot jobbet.. ha en bra dag i snön!

Kommentarer
Postat av: Lina

you go girl :)

2009-02-15 @ 17:42:30
URL: http://viniochdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0