Chris Brown...

Något av det roligaste jag upplevt! Kanonhelg i stockholm hemma hos Sanna. Sitter nu och lyssnar på Superhuman, bästa låten av de alla. Synd bara att den inte var med! Fredagsmorgonen gick jag upp ganska tidigt för att hinna med lite inköp innan resan.. Jag carro och carro satte oss i bilen mot sthlm, plockade upp siggan på vägen. Lyssnade igenom skivan om och om igen för att få den rätta känslan och lära oss alla texter. När vi väl var framme efter många om och men, mötte sanna oss i fönstret med hjälp av morsesignaler haha. Väl inne i den stora lägenheten hade sanna förberett en suupermiddag som skulle ge oss energi till hela kvällen. Efter lite prat om allt som händer runt oss var det dags att fixa sig!

Tjejerna på turné..



Kom fram till hovet lite för sent och vem blev inte kissis, jo jag. fan blev nog lite nervös! När vi kom in var det ett sjukt bra förband som fick oss på bra stämning! Sen kom han, från ingen stans, CHRIS BROWN! Jag bara ryser när jag tänker på det. Vi stod och dansade nästan hela tiden. Tror det var en gång alla tjejer i hela hovet bara föll ner i stolarna, bildbeviset:



JA, han tog av sig tröjan och började jucka till låten - Take you down.. AaaaHHH! Sjukt bra iaf. En sak jag nog aldrig kommer glömma så länge jag lever är när No Air kom. Hjärtat brast och i samband med det även rösten. BÄSTA!

Det var sagt att vi skulle på efterfesten men väl framme vid VIP kön så inser vi att vi skulle dö av köldskador innan vi kommit in, så drog klackarna mot Surekompaniet. Kom kanske en kvart innan alla andra så ingen kö och hittade lite plats att sitta på. Jag och Siggan var tvungen att fixa till oss lite efter allt så vi drog en ASTRID på toaletten haha.



Resten av kvällen vill jag hålla för mig själv, den var bara för bra för att vara sann och det är ett av mina bösta minnen. Tänkte bjuda på lite bilder iaf, för att visa att jag inte ljuger.

            

Lördagen bjöd på en Shoppingrunda och en myslunch med tjejorna. En kanonhelg och om jag inte tar fel kommer tjejerna vara på turné snart igen. Jag dör av skratt när jag ser bilderna.

Ååååååååååååå.

Kommentarer
Postat av: caroline.

hahahaha, helt fantastiskt..

Tack!

2009-02-07 @ 22:40:40
URL: http://caroliinesdagbok.blogg.se/
Postat av: Emilix

Ni underbara Människor! :)

Skönt att ni hade en sådan topp helg!

2009-02-10 @ 15:44:00
URL: http://emilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0