Girls Just Want Love, Sex & Money!

Kalas Kalas Kalas Kalas ..... Det har det varit mycket av den senaste veckan! Torsdagen börjar med min dag...
 
19/2-09
Jobbade på dagen fram till fem, efter det hem direkt till min syrra som fixat middag till hela familjen. Mysa och massor av prat så jag nästan glömde bort att jag skulle på hockey! Luleå - LHC, och som ni flesta vet hejar jag på Luleå. Bästa matchen ever. jag skulle gått dit med min far men han fassnade utomlands så jag bjöd med några utav mina närmaste, Astrid, CarroF och Siggan. CarroJ satt redan på andra sidan läktaren med hennes jobb. Efter att Luleå vunnit matchen drog vi oss in mot Platå. Där kom även Titti och Angelica och mötte upp oss i baren. Alaa splade som han aldrig spelat förut, sjuuuukt bra musik hela kvällen. Verkligen en lyckad födelsedag!

                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0