Platåtjejerna...






Nu har jag varit hemma några dagar, haft en jobbig feber som kommer och går. Vet inte vad jag ska göra åt det. Förkylning som jag haft ett tag men aldrig brytit ut, på riktigt. Bättre att ligga hemma och vara riktigt sjuk en hel vecka än att vara hemma några dagar lite då och då. Men imorgon ska jag tillbaka till jobbet, hoppas energin räcker hela vägen fram...

... För imorgon har tjejerna på Platå en liten fest som Jossan och Emelie fixat till oss. jag tyckte att det var en rolig och mycket bra ide. Det är inte så lätt att lära känna varandra på jobbt så det här var en bra chans. Hoppas alla kan komma och jag hoppas att jag kan komma och inte känner mig helt död efter jobbet!

Dagen efter, alltså torsdag har jag en dag som är planerad från början till slut. Jobba 10-17 och direkt efter det tårta hemma hos syrran med hela familjen. Direkt till Cloetta och se LCH - Luleå =).. Kommer bli kul, vet inte vilka jag hejar på. Till carro och platta håret och gå efter det till Platå för ett glas vin.

Time too Sleep =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0