Superonsdag!

I onsdags var det födelsedagsfirande på riktigt! Bjöd hem alla mina närmaste vänner på en mysig tacokväll med vin! Det är så härligt att ha såå många bra vänner. Älskar er alla! Alla kom hit halv åtta och alla åt som vi aldrig sett mat förrut. Lyssnade på min nya musik, eller jag tvingade alla lyssna på min nya musik haha. Drack lite vin som sagt men sen blev vi sugna på att gå ner på stan. gick till platå och träffade lite andra vänner. Satt även där och pratade massor och drack goda drinkar. Eftersom jag jobbat hela veckan var jag väldigt trött så när klockan slog ett begav jag mig hem till sängen. 



      

Mina fiiina presenter:



Tigerjeans JC: 1199:-



Sminkväska (lila) Face: ? :- (present)



Armband Snö: ? :- (present)



Tatuering =P


Kommentarer
Postat av: sanna

Shit vilken nice frisyr du fick till =)

2009-02-27 @ 15:44:50
URL: http://sannaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0