Lördagskväll och här sitter jag, tappade peppen!

Lyssnar på en massa musik, gud vad mycket musik jag har. Jag har så mycket musik så att jag inte ens vet att jag HAR alla låtar som jag saknar. Organiserar upp mitt iTunes för att kunna fixa min nya iPod och sen fixa mina vänners. Det är en liten hobby jag sysslar med. Känns bara som att mitt intresse och mitt kunnande minskar år för år. 2009 är det år jag ska bli en liten datanörd igen och sitta med min dator i knät och hitta de där låtarna som ingen annan skulle ha hittat annars. Något som verkligen behövs att göras är att uppdatera musiken på jobbet, den suger! Ta med mig lite nytt och friskt. Nä nu ska jag dra på något som ger mig peppen tillbaka! Ass och Johanna kommer snart, då ska vi hitta på något kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0