Make Love NOT War!



Dagens Budskap: Make love not war!
Min nya T-shirt från JC, Helt klart värd de 129:- jag spenderade på den.

Kvällen har varit sjukt rolig, ännu en torsdag till Dj Kendo. Han kan verkligen få oss att dansa hela natten lång. Fast väldigt oväntat att vi stannade kvar till slutet, men det var helt klart värt det. Är ledig imorgon så jag börjat min helg bra!




JAG SAKNAR DIG!

I will never find another lover sweeter than you
sweeter than you
And I will never find another lover more precious than you
more precious than you

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Snygg tee

2009-01-18 @ 18:50:49
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: s

kci & jojo... bra låt vännen!

2009-01-19 @ 17:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0