Måndagsklubben - OML!

Oh My Lord!



Ha ha, bästa kvällen på länge. Trion drog till vadstena - Magget! CarroFs snälla pappa körde oss dit efter tio, vi kom in och hade bestämt oss för att den här kvällen kommer bli bra. Jag och trion blev glatt överraskade när vi märkte att det inte bara var house hela kvällen! Vi körde gärnet och tänkte att det bara var vi på hela stället. Skönt att gå ut en kväll nykter, eftersom att jag skulle upp och jobba tidigt dagen efter. Sjukt bra musik hela kvällen, tror ionte det fanns en låt som jag inte tyckte om. Eller jo kanske en men resten var bra haha. Dansade non-stop hela kvällen, bara vi! visst kända ansikten, men vi splittrades inte som man alltid gör på Platå. Sen kom en ängel och hämtade oss och vi kom hem i säkerhet. Bättre människa får man fan leta efter! Tack som fan för en sjukt rolig kväll. Dags för a change, så att framtidsplanerna bli verklighet. Framtiden är mycket jobb, bli moster, stockholm och födelsedagar. Jag har mycket att se fram emot.

         

You, You don't really want to stay, no
You, but you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0