Natten med dig var den bästa!

Nyårsafton, var lugn och skön. Min häxoutfit blev inte alls som jag tänkt mig, så skit i den! Kvällen bjöd på mycket och vissa saker som jag aldrig kommer att glömma. Alla andra tjejerna var urgulliga iaf. Hade en mycket bra nyårsafton och ett av mina nyårslöften har jag redan förstört, ni kommer märka när jag lägger manken till. Det kommer ske den 7 feb om man frågar mig!



2009 börjar mycket oroligt och konstigt. Även fast jag är ganska fast på vad jag vill åstakomma detta år. Att det måste bli ett nytt år för att man ska ta tag i saker och ge sig själv chansen att förändras.



It's been a long time
A really really long time coming
It's the key to my soul
I won't let no-one take it away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0