Vad hände med helgen?

Nu sitter jag här, en hel helg har flygit förbi utan att jag tagit tag i ett skit. Orkar inte med mig själv längre. Jag har inte gjort något hemma, inte städat, inte soterat papper. Det jag har gjort är att sädat mitt iTunes, så nu sak jag koppla i min nya leksak.

Kvällen igår var intressant. Finns nog inte så mycket mer att säga än så. Första festen 2009! Nu är det bara kvar att fundera på om det blir Platå med Dj kendo eller Magget med Mange och Alaa (I Love House music) på måndag. Jag borde nog ta för- och nackdelar vart man ska åka.



   

Kommentarer
Postat av: ass ;)

Första festen 2009 ! Och fler ska det bli i ditt underbara sällskap. Tycker vi ska limma ihop oss så slipper vi vara ifrån varandra :P PUSS

2009-01-04 @ 16:35:26
URL: http://kalasdesperat.blogg.se/
Postat av: Alaa

Magget utan tvekan... vi e ju på Platå jämt!

2009-01-04 @ 18:04:16
URL: http://www.alaa-music.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0