WOW!

Det är mycket nu, riktigt mycket. Flytten ligger nära, för att komma till målet. Är dock fortfarande lite osäker, vet inte om det är världens bästa idé. Testar man aldrig något så får man aldrig veta. Det är sista chansen nu. Samtidigt som att det skrämmer mig, så längtar jag lite. Saknar det gamla, jag trivdes även fast det var mitt beslut! Vi har inget att förlora, det vi gör är att vi når målet båda två. Just nu är det ett av de viktigaste sakerna i mitt liv. Kommer jag inte fram till målet, kommer den vara trasig för alltid. Jag vill inte vara trasig. För första gången i mitt knasiga liv, har jag valt en av alla 1000 olika vägar att ha mitt liv på. Planerna sträcker sig fram till 2010, därefter flyter det fram. Lyckas jag ta mig dit är jag sjukt nöjd och känner att jag gjort något med mitt liv. 



Något som är skönt är att jag inte alls känner mig sömnlös om nätterna, den här veckan har varit någon slags vänning på allt. Jag är trött runt tio elva någon gång och vaknar vid nio av mig själv. Idag tog jag lite sovmorgon eftersom jag inte börjar för ens ett! Dags att hoppa i duschen och göra sig fin till jobbet!

See Yaa!

Kommentarer
Postat av: Kussen

Flytten? Har du kollat dina scheman?

2009-01-14 @ 18:22:10
Postat av: Sessan

Hörrö!!! Är det så att vi behöver ses och prata lite?

2009-01-14 @ 20:28:41
URL: http://sezzan.blogg.se/
Postat av: Anna

jaa det är mycket många inte vet!

2009-01-14 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0