Heeelt sjukt!!

Den här dagen slutar aldrig förvåna mig.. Jobbet från 7 till 21.30, bara där orkar jag inte tänka meer..
Då säger Pelle upp sig till råga på allt! hur ska det gå nu då? vad händer? Många frågor som snurrar runt..
Min rygg dödar mig och jag vet att jag får skylle mig själv men va faan mer smärta än så här klarar jag inte av.. Pratade med en sjukgymnast idag och han sa att jag borde komma direkt! kanske får göra det då. Eftersom de på vårdcentralen skulle säker säga detsamma!
Du har  inte ringt, det förvånarmig inte, men det som förvånar mig är att jag fortfarande bryr mig om du inte gör det. Så borde det verkligen inte vara. Fast jag bryr mig, det gör ont och jag är såå trött på att du ska få mig att känna mer märta än den jag redan har!
Nina var med på jobbet idag, as nice - fett kul alltså haha.. vi sjöng och pratade, flummade och fulade, men det e lite så vi funkar ;).. Valp kom och hämtade oss, BLESS för honom alltså! Fick till slut lite mat i magen också, tur det annars hade jag nog dött.. Nina jag dör, fan vad du e bra!



Kolla på oss, jag dör för den här bilden, det är verkligen VI!



Nä nog om den här dagen, nu ska jag som vanligt krypa ner i siggans säng och bara ha det sköööönt! Upp och jobba imorgon igen, 10-20.. Nä men jag vill inte sola!! jag och MIN Ass har storslagna planer för hösten.. Gud vill ha henne här nu, min lillla sockertopp! Det är ingen som pussar på mig när hon e borta!

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är bäst hjärtat! =)

2009-06-24 @ 23:46:02
URL: http://ninaatashi.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag saknar dig, ska fan pussa sonder pa dig sa du blir nojd :)

2009-06-25 @ 17:30:40
URL: http://viniochdom.blogg.se/
Postat av: carrie.

Är det INGEN som pussar på dig nu för tiden? Sorry, här kommer den största blötaste PUSS du kan tänka dig!! smack ;-)

2009-06-26 @ 10:39:02
URL: http://caroliinesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0