Jag och Kings of leon...

Vi jobber lika vi, jag älskar dears musik! För tre månader sen skrek jag åt "honom" (som ni alla vet vem det är) att stänga av skitmusiken och nu sitter jag här och diggar som aldrig förr.. Det började en dag när jag kollade på MTV, så kom Kings of leon - use somebody. Jag vet jag är sen, men det är inte min typ av musik, men igen jag älskar det. Skönaste låtarna och mysigaste att sitta och bara lyssna på..



Jag saknar honom, jag saknar att mysa med honom, jag saknar att vara med honom, jag saknar att krama honom, jag saknar att pussa på honom, jag saknar att känna hans doft, att somna på hans arm, att bråka med honom, jag saknar allt som har med honom att göra! Jag saknar hans midja, att hålla runt hans midja, hans fina mage och hans mjuka ögon och fina ansikte. Jag trodde det  var vi, vi för alltid, kommer det inte bli så nu? Kanske dags att öppna ögonen och gå vidare! Jag vill inte gå vidare.. Jag vill gå tillbaka, när det var som bäst, när det var vi två. Jag kan inte se mig med någon annan, det är inte äkta, vi hade det äkta, vi två! Vi tog varandra för givet, vi shabblade bort varandra på vägen, jag behandlade inte honom bra och han behandlade inte mig bra, varför gör det så ont nu.. Två hela månader senare. Jag försöker fly från det varje dag, men hur jag än gör finns han där som en stor påminnelseskylt som blinkar. Alla dessa platser som gör att man får ont i magen, att få ont i magen när det ringer på jobbet varje dag, vet ni hur det känns? Mina frizoner är Platå och hemma hos mina kompisar, där finns inget som är vi! För där var JAG bara jag, där är jag Anna! Nu måste något hända, det kan inte fortstätta såhär! Jag orkar inte gå omkring och vara ledsen, jag orkar inte gråta mer, mina ögon svider! Du finns i mina tankar natt som dag, allt jag gör är du och jag kommer inte sluta hoppas på att en dag blir det du och jag igen. Oavsett vad alla säger så kommer jag inte sluta hoppas, visst jag kanske går vidare och lever ett nytt liv utan dig, men jag kommer aldrig sluta hoppas!



Du o jag, vi ville dela livet
Fanns ingen oro eller tvekan, vad kunde gå snett
Men idag, tar vi varann förgivet
O har förlorat att det där som var så rätt


Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt jag ska gå


Kan det va kärlek åå
Kan det va sååå
Att jag nog älskar dig ändå


Vi har, tappat bort varandra
Som att otrohet och svek inte spelar nån roll
Står kvar, fast går i smyg till andra
Kanske bäst vi ger oss av åt varsit håll

Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt jag ska gå



Tid att bryta upp, dags att ta ett kliv
Packa väskan, ge sig av mot ett eget liv

Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt jag ska gå





Nu kommer han bli arg på mig, men shit vad skönt det känns att få skriva ner allt!
Skiter i om jag blottar mitt hjärta men fan vad skönt det är att öppna sig!


Kommentarer
Postat av: carrie.

Anna! Du är stark, du hoppas nu, men hoppet sviktar också, hoppet sviker. Någonstans finns det en mening, och som jag precis sa på min balkong till dig så är livet fullt av prövningar, vissa av dem smärtar och såret som så fint läkt rivs upp igen.. fler gånger under årens och livets långa lopp. Du kommer se tillbaka på denna tiden och tänka, du kommer aldrig ångra inte när du gått vidare på din långa väg och på din resa genom livet. Det är DIN resa, ingen annans.. Lär dig nu att leva, att vara ensam och känna att du klarar dig själv. Våga lita på både andra och dig själv och se sedan detta som en god erfarenhet. Att ha älskat och blivit älskad. Att levt tillsammans med någon det är fint men som så mycket annat är inte ALLT rätt, man mognar och växer ifrån mycket och många. Klandra aldrig dig själv och heller inte honom utan se det som ett ytterligare steg ut på den obestämda vägen du går på. Du kommer att komma fram liksom alla andra. JAG finns här, alla dina vänner finns här.. Älskar dig min docka!!! / din carrie.

2009-06-27 @ 19:54:52
URL: http://caroliinesdagbok.blogg.se/
Postat av: Anton

Ungdomskärlek. Det gör ont, det svider, det smärtar. Det värmer, det berör, det engagerar. Man gråter, man skriker, man skrattar, man ler. Det blir aldrig igen som den där första gången. Man hittar aldrig någon som är likadan. Livet går vidare, det går över. Håll ett öppet sinne för framtiden. Gläds med dina minnen, ta med dig dina erfarenheter och skapa dig något nytt!

2009-06-29 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0