Jag skrotade inte på cykeln, men alla andra! haha

Midsommar blev som jag trodde och lite bättre. Sjukt sköna tjejer som jag fick med mig till Grisslehamn. Utan oss hade grisslehamn inte haft någon midsommar.

Dag1 (dagen innan midsommar):

Allt började på E4 mot sthlm, helt sjukt! Mötte fem killar i en saab, som vi lekte lite med. Kan tyvärr inte avslöja det som hände, skulle hamna i en allt för pinsam situation då. Kollat man på facebook och Caroline Johanssons kort kan man kanske lista ut lite av vad som hände. kom fram till Norrtälje och storhandalde till åtta personer för fyra dagar på 25 minuter, stort! Körde som bara dem för att hinna ner till båten, när vi trodde att det var kört kom min morfar som en räddande ängel och gjorde att vi kom med på båten. Fick dock löpa som as för att hinna med. Väl på båten fanns inget annat att göra än att kolla på konstiga människor och spela kort! När vi kom tillbaka drog vi till Grynnan för att äta middag, fick sitta där någon timma för att vänta på de andra. De skulle hämta oss, orkade inte gå hem. Där träffade jag även Emanuel, En kille som jag träffat på landet varje midsommar jag varit där sen jag var 17år. KUL!



Dag 2 (midsommar):

Vädret sög men det gjorde inte oss något, dagen var ganska lugn och skön, men när middagen dukades fram på kvällen gick vi alla ALL IN. Sjukt kul! Drog ner till Marinan och buggade loss, hetsade efterfest och skrotade på cykeln, jag lovar er bättre kunde det inte bli. Vår Hejarklack var också något som förgyllde hela helgen.







Dag 3 (dagen efter midsommar):

Ja ni där hände det inte så mycket, vi låg alla tjejer i en stor säng och kollade på film. Det var ganska skönt. Tänkte mycket på Astrid och önskade att jag kunde finnas hos henne!

Dag 4 (hemgång):

Strädade undan allt och drog oss hem, ja då kom det fina vädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0