Midsommar @ Pig-Smile-Habour..

Japp då var det bestämt, jag och några tjejer åker till mitt underbara lanställe över midsommar! Jag har såå mycket planerat så jag vet inte om vi hinner med allt, det viktigaste är ju självklart Marinan och Åland. Får se vilka det bli exakt men tror vi kommer bli ett härligt gäng.

Härliga bilder...



Förklaring: Marinan det är här vi kommer använda oss av dansskorna - bugga till ett lokalt dansband. Det är även här alla ses som åker till Grisslehamn över midsommar. Missar vi att komma in får vi ta oss till Grynnan där alla som är för fulla för att fira midsommar finns. Man kan även träffa på en och annan kändis under denna helg.



Förklaring: Ålandsbåten måste vi åka med! Bra priser på sprit och bra bra bad om det är fint väder ute. Hoppas på det för då kan vi åka över för att sola och bada!! (ni som e sjösjuka som jag, det finna tabletter tt få på båten)

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: dd

det bästa medlet mot sjösjuka är ett dåligt balanssinne, så du har me andra ord ett riktigt bra sådant =)

2009-06-02 @ 23:07:10
Postat av: lina

Vad mysigt! :) puss gumman

2009-06-04 @ 14:09:30
URL: http://viniochdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0