Nu har jag vänt (igen) hoppas jag!

De tre senaste dagarna ska jag nu inatt försöka radera från mitt minne, det som kommer finnas kvar är alla fina stunder med mina underbara vänner som ALLTID ställer upp för mig. Det värmer i mitt hjärta såå otroligt mycket!

Måste bara visa det roligaste med Angis alla bilder, det är att hon alltid gör något nytt...

Som natt....



... Och dag!



Alla blogga mera så jag har trevlig läsning! Jag vet att jag varit dålig på det men någon gång måste man få hamna i en svacka..

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Awh va söt du är haha! ;) Och mera skumt kommer det! ;) PUSSSSSSS



-Angi

2009-06-03 @ 07:08:59
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: astrid

hjärtat jag saknar dig och vill veta vad som tynger dig. vad det än är så finns jag här för dig och längtar tills vi kan kramas massa igen. drömde att jag överraskade dig på ikano inatt hihi. PUSS

2009-06-05 @ 16:58:48
URL: http://kalasdesperat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0