Det händer så mycket hela tiden!

Jag har så mycket att skriva om men för det första är jag nästan aldig hemma och sen när jag väl är hemma fungerar inte min pappas dator.. Nu fick jag lite egentid och sitter med min lilla pärla. Ja, det har hänt en hel del, men har själv varit sjukt dålig på att ta med mig min kamera! Har snott lite bilder lite här och var...

Det finns bara en sak att säga och det är BLESS för de här människorna!



Studenten, jag och angi hade jobbat i 13 timmar när bilden togs, helt sjukt!



Angi, jag och Joss på bloggfesten i lördags. Måste erkänna att jag svek Platå den kvällen för att vara på Sliver och jag hade sjukt kul. Grym musik och grymma människor!



I bussen till Magget!







Ja det var vad jag vill minnas från kvällen!!



Peace & Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0