Tell me how I'm supposed to breathe with no air!

Saknar min ass! så mycket, nu har jag iaf mailat henne, typ världens längta mail, allt i detalj.. det behöver hon haha.. det hade tydligen fest idag, kul för henne.. Imorgon börjar allt på nytt för mig, jobba jobba jobba! Nästa gång jag ska ha kul är midsommar, måste bara börja styra upp allt där, hur vi sk ta oss dit osv..



If I should die before I wake
It's 'cause you took my breath away
Losing you is like living in a world with no air








natti natti ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Haha nerå, det var inget stort projekt honey! PUSS



-Angi

2009-06-08 @ 17:40:46
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0