Vad har man vänner till??

Det ska jag säga er, utan mina underbara vänner skulle jag aldrig sitta här idag.. Det händer mycket nu, nästan för mycket! Nästan så jag inte klarar av det, men då finns mina vänner! Ni alla som läser det här kanske inte vet vad jag pratar om, men min vän lina sa till mig igår - Anna, du har inte haft en lätt vår! Nä det har jag inte, men jag har haft sjukt kul iaf, träffat många nya människor och knytit många band - byggt broar! Vännerna ska finnas till när man har det som jag och många av mina underbara vänner finns för mig, JAG ÄLSKAR ER ALLA! Sen förväntar jag mig inte er uppmärksamhet alla timmar på dygnet, men jag älskar när ni hör av er till mig. Det gör min dag, varje dag, att ni finns!











Ni som inte är med på bilder, det e för jag e hemma hos lina och hittar inte i alla hennes miljoner bilder!
Sorry!
Tack för att ni finns!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Älskar dig me gumman! Men ska vi checka skor sen idag eller när har du tid? Är ju lite busy sen men vill ju få det fixat me.. ;) PUSSS!



-Angi

2009-06-10 @ 18:12:09
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: Juicy

jag älskar deeej!

2009-06-11 @ 08:06:17
URL: http://jooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0